dijous, 30 d’abril de 2015

La Primera Comunió

Dissabte 25 d'abril els nens i nenes de 4t del Col·legi Padre Damian van rebre per primera vegada el sagrament de l'Eucaristia.
Acompanyats per la seva família, les catequistes i les tutores i plens d'emoció, nervis i sobretot FE van rebre el cos i la sang de crist.


Aqui teniu algunes de les seves impressions sobre aquest dia tan important!

"Abans de la missa estavem molt nerviosos però després ens vam calmar i vam gaudir de la celebració". (Edgar, Alicia i Noa)

"Em vaig sentir feliç i no vaig estar gens nerviós" (Pablo G)

"Estavem alegres i teniem molta il·lusió per combregar per primera vegada" (Pol B, Laia i Romina)

"Va ser molt guai perquè ens vam apropar més a Jesús" (Eloi)

"Va ser tot molt maco" (Carlota M)

"Vaig sentir orgull al fer la primera comunió" (Raquel)

"Em vaig sentir feliç de seguir els passos del camí de Jesús, i em vaig posar nerviosa a l'hora de llegir per si em saltava alguna línia" (María Z)

"Al principi ens va fer vergonya però després s'ens va passar" (Álvaro)

"Estava molt nerviosa per rebre el cos i la sang de Crist" (Clara de los C.)

"Ens ho vam passat molt bé i va ser molt chulo celebrar-ho amb les nostres famílies"(Alex S, Albert, Nil i Joan)

"Ens va agradar molt fer la primera comunió, va ser un moment molt especial i després ens ho vam passat molt bé amb els nostres familiars" (Rocío, Laura, Griselda, Ariadna)










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada