divendres, 30 de desembre de 2011

BON ANY NOU !!!


Gràcies, Senyor,
per haver arribat al final d'aquest any creient,
confiant i estimant-te.
Van ser moltes vegades les que vas animar la meva fe,
les que vas córrer a la meva trobada.
Sempre vaig sentir la calor de la teva mà,
encara en plena foscor.

Gràcies per les ajudes, la companyia
i l'alegria que m'han brindat les persones.
Gràcies per tants ulls que em van mirar amb tendresa;
gràcies per tantes mans que van buscar la meva;
gràcies per les paraules i somriures de tants llavis que em van encoratjar;
gràcies per tantes oïdes que em van escoltar.

Gràcies, Senyor, per tant com he rebut,
que no van ser mèrits meus, sinó dons teus …
Gràcies pel mèrit que em va estimular,
per la salut que em va sostenir,
pel treball que vaig realitzar
i pel descans del que vaig gaudir.
Gràcies per aquell fracàs i aquella desil•lusió.

Perdó, Senyor,
per la paraula que vaig callar,
pel somriure que vaig ocultar,
per la mà que no vaig estrènyer,
per la salutació que vaig negar,
per la mirada que vaig desviar,
per la disculpa que no vaig demanar,
per les oïdes que no vaig prestar,
pel goig que no vaig compartir,
per tanta llàgrima que no vaig consolar,
per la veritat que vaig ometre.

Per tantes vegades, Senyor, com em vaig marxar de Tu
o com no et vaig obrir.

Ajuda'm, Senyor, vull començar amb força
aquest any nou de la meva vida. Amén.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada